[20X + FREE AVA + WASD]MOUNT MANBRI
Tracked since by ScrpNXArm
Concurrent players
Metrics over time
About & history
🏔️ MOUNT MANBRI 🏔️ Selamat datang ke Mount Manbri! Sebuah map bertemakan gunung (mount) yang penuh dengan cabaran obby yang mencabar dan menyeronokkan! 🌄 *MASIH DALAM BETA MODE JIKA ADA SEBARANG BUG BOLEH BERITAHU KAMI! 🚀 Terokai pelbagai rintangan unik 🧗 Uji skill parkour anda 🔥 Setiap level makin susah & mencabar 🎮 Sesuai untuk semua pemain – solo atau bersama kawan! Mount style sekarang memang tengah trending 🔥, jadi jom cuba dan lihat sejauh mana anda boleh pergi! 👍 Jangan lupa LIKE 📢 SHARE dengan kawan-kawan ⭐ Support game ini untuk lebih banyak update akan datang!

